reparation av badrum

mitt badrum ska hel renoveras men det tar sån tid hur länge ska man vänta det är inte roligt att vara utan badrum
ullabritt lifbom

Kommentarer

  • Hej Ulla-Britt!

    Jag kollar upp detta. Jag förstår dig.

    Vi återkopplar till dig via telefonen.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • hej finns det möjlighet att få en liten topp mattad tvättmaskin i mitt badrum dom håller på att helrenovera mitt badrum just nu så jag tänkte bara fråga när dom lika håller på tacksam för svar mvh ulla-britt
    ullabritt lifbom
  • Jag har svarat dig i ett annat kommentarsfält.
    Helena Ombyggnadssamordnare