Renovering

Hej! Hur ofta renoverar/förnyar ni lägenheten? Vi har bott här i några år nu med gamla gulnade tapeter. Badrummet ser ut som att inget hänt sen 90 talet. Köket börjar vara slitet och fler och fler saker lossnar. Har märkt att ni förnyat andra lägenheter i huset, varför inte vårat?
Grannen

Kommentarer

  • Hej "grannen"!

    Omöjligt att svara på din fråga när jag inte vet vem Du är och var Du bor?
    Gör en felanmälan på mina sidor, då kommer bovärden att ta kontakt med dig så fort han har möjlighet. Vi har fortfarande låg bemanning pga semester, men då har du gjort det och han tar kontakt som sagt.
    Helena Ombyggnadssamordnare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.