Ramlat/sandning/grusning

Hej. besökte en vän igår ca 20.00 Allegatan 38A och det var BLANK IS utanför porten och jag ramlade. Det var inte sandat eller grusat.
Ramlade baklänges och slog i ryggen och huvudet.
maria falk

Kommentarer

  • Hej Maria!

    Det lät inte bra. Har vidarebefodrat detta till min kollega som är kontaktperson till de som sandar & grusar.

    Hoppas att det ändå gick bra för dig trots fallet. Inga skador hoppas jag.
    Helena Ombyggnadssamordnare