Parkgatan 3 cyklar

Hej jag jobbar på lyckebo på parkgatan 3. Tänkte höra om ni varit där och tagit bort cyklar för alla och cykelstället
Eric kruse

Kommentarer

  • Hej Eric!
    Ja, vi hade cykelrensning förra onsdagen. Vi lappade alla cyklar med frågan om dem använder dem? Om man använder dem tar man bort den sk lappmärkningen, annars rensar vi dem med lapparna kvar och förvarar dem i lokal hos oss. Kontakta Kundtjänst för mer info specifikt Era cyklar.
    Helena Ombyggnadssamordnare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.