Vad bra det blivit med parkeringar :) Skrotbilarna är borta.

Måste bara säga vad bra det blivit med ordningen på parkeringarna! Skrotbilarna är borta och nu har äntligen mina vänner någonstans att parkera!
Sture

Kommentarer

  • Tack Sture!

    Vad bra att du tycker det.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • finns det besökparkering m motorvärmare
    här på sturegatan ??
    Mona
  • Hej Mona!

    Nej, det finns det inte.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Ja det är ju tråkigt
    Mona
  • Förra året skrev jag ett förslag och önskemål ang carport till parkeringarna,Drottninggatan 46-54.Det fanns inte med i 2018 års budget.Finns det med i åtgärder för 2019?Det är mycket svårt att få garage i detta område.I dag har ju de flesta hushåll bil.Så var det inte då husen byggdes.Det här förslaget skulle delvis lösa problemet,underlätta snöskottningen och elförbrukningen minska.
    Carin Larsson
  • Hej Carin!

    Tyvärr, ser det inte så ut. Fler bilplatser har det blivit dock.

    Helena Ombyggnadssamordnare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.