Parkering lång tid beivras

Hur många år får man parkera inne på området utan att det beivras ?
Bosse

Kommentarer

  • Hej Bosse!

    Tack för din fråga.

    Om det är besöksplats gäller 24 timmar. Hyrd parkeringsplats löper på tills avtalet är uppsagt. Tilläggsskyltar finns också och dom visar hur länge det är tillåtet att stå.

    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Det var inte svaret på min fråga.Jag frågade inte om hänvisad  P-plats.
    Bosse
  • Q-park bötfäller felparkerade bilar och står dom där efter en vecka skall dom bogseras bort.
     Välkommen att ringa oss ifall att det är en specifik bil vi pratar om. Då ska vi lösa problemet.
    Helena Ombyggnadssamordnare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.