Överlåtelse av nycklar

Hejsan. Jag ska flytta in i en av era lägenheter i mitten av Juli och undrar om den som bor där nu ska lämna nycklarna till mig eller till er. Vi har kommit överens om att vi flyttar in i mitten av juli typ den 17-19.
Petter Sakari

Kommentarer

  • Hej Petter!

    Nuvarande hyresgäst lämnar lämpligast nycklarna till bovärden då lägenheten slutbesiktas, eller snarast till oss i Kundtjänst. Då får hyresgästen kvitto på att dem är inlämnade.

    Du kvitterar ut nycklarna hos oss i Kundtjänst.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Så om han lämnar in nycklarna till er t.ex den 16e så kan jag hämta din den 17e?

    Förlåt för segt svar 😀
    Petter Sakari
  • Ja! Förutsatt att nuvarande hyresgäst meddelat oss att det är ok.
    Helena Ombyggnadssamordnare