Nya lägenheter

Hej
När släpps lägenheterna majorsgatan 5.
O vad blir hyran på 2 an.
Mvh
Håkan

Kommentarer

  • Hej Håkan,

    Tyvärr kan vi inte ge något klarare besked idag än att inflyttning sker våren 2021 och att hyrorna skall förhandlas med hyresgästföreningen. Vi släpper lägenheterna 4-5 månader före inflyttning och de fördelas enligt vanlig rutin, se länk:

    https://bodenbo.se/lagenheter/information/

    Vi kontinuerligt lägga ut ny info om Majorsgatan 5 på vår hemsida och Facebook

    Vänligen
    Johan