Neutraliseringsmaskin

Neutraliseringsmaskin arbetar oavbrutet i drygt två veckor i trapphuset på Majorsgatan 5. Jag undrar om det var planerat att maskinen skulle arbeta så länge? Jag hoppas att man har inte glömt den...
Przemyslaw Paradowski

Kommentarer

  • Hej Przemyslaw!

    Tack för att Du frågar.
    Allt är i sin ordning.
    Neutraliseringsmaskinen behöver få jobba på dygnet runt i ca tre veckor då OCAB gör ett återbesök och undersöker lukten i trapphuset.
    Därefter kan den behöva stå ett tag till, dock oklart hur länge, utan det avgörs vid varje besökstillfälle.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Tack för svaret! Jag var bara lite orolig. Ha en bra dag!
    Przemyslaw Paradowski
  • Jag förstår dig.

    Detsamma, ha en bra dag!
    Helena Ombyggnadssamordnare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.