Migrationsboende?

Jag jobbar borta veckovis och det har kommit till min kännedom att källarvåningen på Prästgatan 4 ska byggas om till boende för ensamkommande?
Micke

Kommentarer

  • Hej Micke! Vi bygger om källarutrymmen till små lägenheter på olika fastigheter runt om i vårat bestånd. Just på Prästgatan så kommer det bli ett stödboende för unga personer som behöver extra stöd i vardagen.
    Björn
  • Vad betyder "unga personer som behöver extra stöd i vardagen"? Jag gillar raka svar=)
    Micke
  • Vad betyder "stödboende för unga personer som behöver extra stöd i vardagen"?
    Raka svar fungerar fint =)
    Micke
  • Det är just som det låter! Det är ett företag som hyr några lägenheter och dom hjälper just unga personer som behöver lite extra stöd. Kan vara så enkla saker som hur det är att bo i en hyresrätt, betala räkningar osv osv.. 😀
    Björn