Mejl förråd

Förstår inte riktigt mejlet ni skickade Att ni ska ha tillgång till förråden.. Ventilen det gäller sitter ju på utsidan mot gången. Inte inne i förrådet, där är bara själva trumman.  Finns inte ritningarna till källaren kvar eller???
Gudrun

Kommentarer

  • Hej Gudrun!

    Tack för återkopplingen!

    Vi behöver inte in i alla förråd, endast i några som det stod i utskicket.
    Mer info kommer när dem börjar byta ventilerna i era  lägenheter.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Bra om ni sätter upp lapp på ytterdörren åxå när ni börjar byta termostat på elementet, grannar som inte har varken dator el smartmobil frågar mig.. å jag har ingen aning..  bor på Garnisonsgatan.
    Tack för svaret..  Gudrun
    Gudrun
  • Hej igen Gudrun!

    Vi har kontaktat alla hyresgäster för att uppdatera mobilnummer och e-postadress och har fått till samtliga. Om inte både och, så har vi i alla fall fått det ena. Vi frångår mer och mer det sk "lappsystemet". I ett led att jobba med digitalisering, snabbt nå ut med information och ur ett hållbarhetsperspektiv tar vi nu steget att försöka minimera pappersaviseringar. Om dina grannar undrar över något är dem alltid välkomna att ringa oss.
    Helena Ombyggnadssamordnare