Lekpark

Hej det skulle behövas mer och ny sand på humlans lekpark på innergården
Helena Åkerström

Kommentarer

  • Hej Helena.

    Jag ska ta det vidare med dom som har hand om det.
    Maria
  • Hej, tänkte lekplatsen här på gården i Sergeantsgatan 8-10
    Finns som bara sandlåda här till barnen, har ni tänkt fixa nått mera, tex. gungor och andra roligheter åt barnen här
    annette hjorth
  • Hej Anette,

    Linbanan vid Sergeantsgatan 8 kommer att tas bort och lekplatserna kommer att förnyas. Ny lekplatsutrustning  beställdes i juni men har ännu inte levererats.

    Vänligen
    Johan
  • Hur ser ut med lekplats på Brogatan 38?
    BodenBo har demonterat allt. När ska Ni sätta tillbaka allt? Vi har barn som vill ha kanske en fin lekplats🙂👍
    Arek
  • Hej Arek,

    Vi kommer inte att sätta tillbaka något på den lekplatsen utan den är avvecklad. Tanken är att det skall gå framöver skall bli en väg/gångbana där fram till de hus som planeras byggas mellan befintliga hus och skogen. Vi har uppgraderat lekplatsen i ert kvarter utanför Brogatan 42

    Vänligen
    Johan
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.