Lägenhet

Söker en lägenhet!
Hej! Till hösten börjar jag gymnasiet i boden och är i behov av boende. Min mamma står i kö och söker på dem flesta lägenheter som kommer. Är i behov av en 1a. Undrar man kommer kommer hinna få tag i någon innan hösten? För hade varit så extrem bra, då jag bor dåligt till för att pendla till skolan. Eller om ni vet något om studentlägenheter. Mvh Alicia Larsson

Alicia Larsson

Kommentarer

  • Hej Alicia!

    Det är köpoängen som styr i första skedet. Efter det är det ekonomi och referenser som avgör. Vi har inga studentlägenheter, men vi har en del mindre ettor. Hoppas att det löser sig för dig.
    Helena Ombyggnadssamordnare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.