Lägenhet

Hejsan är det ni som har lägenheterna på trånga gatan?
Jag undrar om det finns någon ledig där.
Jessica Lundh

Kommentarer

  • Hej Jessica!

    Det finns en tvåa på Trånga gatan 38 A som ligger ute för intresseanmälan. Gå ut på bodenbo.se, lediga lägenheter så ser du den där. Vi lägger ut det som blir uppsagt på hemsidan, men har du bockat i att du vill ha förslag på Sävastön, då får du det via din e-post, så du hinner att lägga en intresseanmälan under den veckan den ligger ute.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Tack så mycket men jag har inte lyckats verifiera min email adress så jag får i ga mail. Har provat men får i gen länk skickat till mig.
    Grethel
  • Hej Grethel!

    Jag har skickat igen att du ska verifiera. När du får mejlet, klickar du på att verifiera. Ser att du lagt en intresseanmälan på lägenheten.
    Helena Ombyggnadssamordnare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.