Kötid

Kan min son ta över min kötid?
Anna-Karin

Kommentarer

  • Hej Anna-Karin!

    Nej, poängen är personliga.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Jag har stått i kö hos Bodenbo sen 2018, jag ska nu sälja min bostadsrätt sen många år, jag har gjort intresseanmälan på lägenhet, men det är ofta flera månaders väntan att få bostad.
    Thomas Ek
  • Så kan det vara! Varje lägenhet får ju sin egen kö beroende på vilka andra personer som söker. Vissa har ju flera tusen poäng, men dom personerna kanske inte söker just den lägenhet som du söker.

    Andra faktorer som spelar in kan vara läget, vilken våning, om det är hiss i fastigheten. Är det bottenvåning eller hiss så söker genast fler personer.

    Fortsätt sök så ringer vi om du blir nummer ett!
    Björn
  • Så kan det vara! Varje lägenhet får ju sin egen kö beroende på vilka andra personer som söker. Vissa har ju flera tusen poäng, men dom personerna kanske inte söker just den lägenhet som du söker.

    Andra faktorer som spelar in kan vara läget, vilken våning, om det är hiss i fastigheten. Är det bottenvåning eller hiss så söker genast fler personer.

    Fortsätt sök så ringer vi om du blir nummer ett!
    Björn