Kötid

Hej. Jag kan inte riktigt se hur lång kötid era lägenheter har utan att ha ett konto hos er. Innan jag går vidare undrar jag hur lång kötid det är på era lägenheter i genomsnitt för olika storlekar?

Tack på förhand. MVH Joar

Joar Asplund

Kommentarer

  • Hej Joar,

    Din fråga är mycket svår att svara på. Det beror på vilken lägenhet du söker i storlek, område, läge i huset och skick samt framförallt hur konkurrensen om den lägenheten är vid just det tillfället. Hittills i år det behövts mellan 60 och 5000 poäng för att kunna teckna kontrakt. Attraktiva lägenheter kräver mer poäng och mindre attraktiva lägenheter mindre poäng. Vi har exempel på att samma lägenhetsstorlek på samma våning kan diffa 1000 poäng från ett kvartal till ett annat, allt beroende på att konkurrenssituationen skiljer sig åt mellan tillfällena.

    Vänligen

    Johan