Kan ni hjälpa mig med att hitta ett rum att hyra I sävast eller ett ettan?

Hej!
Jag vill hyra ut ett rum .Jag letar efter ett rum eller ett ettan (liten lägenhet) i sävast eftersom jag jobbar här. Jag jobbar och har samordningsnumr.
Mariam Alnassar

Kommentarer

  • Hej Mariam!

    Jag hoppas du söker det vi lägger ut på hemsidan som har blivit uppsagt. Svara JA om Du får ett erbjudande. Vi ringer dig om Du är på tur. Hoppas det löser sig snart för dig.

    Helena Ombyggnadssamordnare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.