Kallt i lägenheten

Börjar bli kallare nu på hösten och det är kallt i vår lägenhet. Elementen verkar inte vara varma alls. Är de fortfarande avstängda från sommaren?

Jennifer

Kommentarer

  • Hej Jennifer!

    Tack för infon!

    Pumpen för värmen hade stängts av, men nu har en kollega startat igång den igen, så nu ska det komma värme.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Kallt i lägenheten
    Elementen på Garnisonsgatan 55 är inte varma. När tänker ni starta igång den igen.
    Ragne Holmström
  • Kallt i lägenheten
    Elementen verkar inte vara varma alls. När tänker ni starta igång den igen.
    Bor på Garnisonsgatan 55
    Mvh
    Ragne
    Ragne Holmström
  • Ska ta kontakt med min kollega som får titta på det där! Han hör av sig om det behövs! Kan hända att han bara behöver gå in i undercentralen!
    Björn
  • Vi har samma problem på Jakobsgatan 15, ingen värme. Kan ni fixa det?
    Josefine
  • Hej Josefine! Ring oss!
    Björn
  • Det är kyligt på Mjölnersgränd 5 också.
    Elementen är lite varmare än rummet, men kunde ju vara bättre.
    Kent
  • Kallt i lägenheterna även på Sveavägen 9.
    Fredrik Rikse
  • Hej Kent & Fredrik!

    Våra kollegor som jobbar med värme, tittar över så att allt ser bra ut i fastigheterna.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Det är kalla element på potatisvägen 14 i sävast också.
    Kyligt i lägenheterna.
    Verkar inte vara luft i dem heller.

    Kaylin
  • Hej Kaylin!

    Gör en felanmälan på "min sida" så får vi kolla upp det.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Det är kallt både på Snorres Gränd 5 och Egils Gränd 1, elementen är på max men blir inte mer än ljumna.
    Caroline
  • Hej Caroline!

    Gör felanmälan på "min sida", så får våra kollegor som jobbar med värme komma & undersöka. Felanmälan går att göras dygnet runt.

    Helena Ombyggnadssamordnare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.