Internet

har haft prombem med mitt internet kommer en tekniker från telenor på onsdag hörde att det finns ngt bredbands skåp i lgh om han behöver tillgång till den kan han få det? (vet ej var det ligger eller om jag har tillgång med min nyckel)

Mvh Gustav Berg 960818 drottninggatan 54
gustav berg

Kommentarer

  • Hej Gustav!
    Skulle tro att han kommer hit och ber om att få en nyckel till skåpet, då får bovärden visa han vart det är imorgon.

    Ha en bra dag!
    Björn