Inställning av klocka till motorvärmare

Kan ni hjälpa till med inställning av klocka till mitt motorvärmaruttag?
Oscar

Kommentarer

  • Hej Oscar!

    Nej, vi har inte den möjligheten, men vi har en lathund för hur du ställer in den som du gärna kan komma in till oss och hämta. Om inte, kanske du har en vänlig granne som kan hjälpa dig eller en god vän eller familjemedlem.
    Helena Ombyggnadssamordnare