Inloggning

Hej
Jag har stått i ert kösystem minst 10-15 år ev längre, varit inloggad senast för ca 1-2 mån sedan och nu kommer jag inte in längre varken via bankid eller mina inloggningsuppgifter
Det står att jag ej är kund och nytt lösenord går inte heller att få?
Åsa
Åsa Bergstrand

Kommentarer

  • Hej Åsa!

    Systemet raderar först poängen, om man inte varit inloggad de senaste 6 månaderna och efter 12 månader raderas även användaren. Det bästa när man loggar in är att använda sig av bankid. Användarnamn & lösenord glömmer man ofta bort.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Men jag har ju varit regelbundet inloggad och jag har kvar både rätt inloggningsuppgifter och testat logga in med dem samt även med BankID och inget funkar och det gick inte heller få nytt lösenord då jag försökte den vägen. Det är ju nåt fel på eran sida!!!!!
    Åsa Bergstrand
  • Hej igen Åsa!

    Skicka senaste mejlet Du har fått från oss. Kanske har det hamnat i skräpposten, så kolla där också.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Jag har inte fått ett enda Mail från bodenbo förutom dessa svarsmail på mina frågor, så även det har ju inte fungerat ifall det nu varit så att jag inte varit inloggad inom 6 mån. Och min mailadress är ok för jag brukar gå in o kolla så mina uppgifter stämmer!
    Åsa Bergstrand
  • Och jag kollar min skräppost dagligen så inga fakturor eller nåt viktigt hamnar fel.
    Åsa Bergstrand
  • Hej igen Åsa!

    Jag har kollat med vår It-ansvarige och det raderas endast efter 12 månader, hela ens användare och endast poängen nollas efter 6 månader, då man inte varit inloggad på mina sidor. Har man endast varit inne på www.bodenbo.se, räcker det
    inte, utan viktigt att man varit inloggad på sin egen sida också.
    Helena Ombyggnadssamordnare