Inget internet

Hej
Om man inte alls har tillgång till eller kan använda internet hur ställer man sig i kö till en lägenhet då? Är det bara att ringa er?

Mvh
Danne

Kommentarer

  • Hej Danne!

    Att stå i kö hos oss gör man via internet, precis som du är nu när du ställer frågan.
    Vi skickar ut förslag via mail samt även erbjudanden kommer via mailen. Det sköts automatiskt nattetid. När du sen är etta på en lägenhet då ringer vi alltid.

    Ha en bra dag!
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Så alltså går det inte att stå i kö hos er utan internet. Givetvis så frågar jag inte för min egen skull utan jag frågar åt en som saknar internet helt!
    Danne
  • Då får man ta hjälp av någon man känner alternativt använda dator på biblioteket. Lycka till 😀
    Björn