Hyra

Får man byta från en 3 a till en 3 a i samma område ?
Sven Isaksson

Kommentarer

  • Hej Sven!

    Antingen kan du byta genom att göra intresseanmälan när det kommer ut någon på vår hemsida, eller så kan du byta med någon som vill byta med dig om beaktningsvärda skäl till bytet finns.En del behöver byta pga att de behöver hiss eller komma ner på markplan. Ring oss för mer information om du behöver det.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Hej
    Då undrar jag varför min dotter fick nej, man får inte byta samma storlek inom samma område.
    När ändrades reglerna ?
    Sven.
    Sven Isaksson
  • Hej igen Sven!

    Vet inte vem din dotter är och därför inte heller skälet till att inte bytet gick igenom.
    Ring oss vid fler frågor.
    Helena Ombyggnadssamordnare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.