Hyra

Hej! Varför får jag ett meddelande från er att hyran är dragen/betald 2020-05-04 ??? Hyran drogs från mitt konto Autogiro 2020-04-30 4.832 Kr. Jag har för övrigt haft Autogiro hela min boendetid hos Bodenbo, ända sedan 2011. Mvh Bo
Bo Nilsson

Kommentarer

  • Hej Bo,

    Tyvärr gick en påminnelse ut till alla hyresgäster via sms sent söndag kväll att hyran inte var betald. Påminnelsen går normalt till de som inte har betalt men nu gick den till alla. Bodenbo vart under måndagen nedringd av oroliga hyresgäster. Därför gick ett sms ut till alla hyresgäster som betalt hyran där det bekräftades att hyran var betald. Beklagar det inträffade och den oro som händelsen skapat.

    Vänligen
    Johan