Hyra

Frågar igen,hur blir det med hyresreduceringen ni lovade oss på Drottninggatan 6
Ewa Strömgren

Kommentarer

  • Ska kolla upp det så fort jag kan!
    Björn
  • Hej Eva,

    Hyresreduktion för hissen har skett för de boende på Drottninggatan 6 i två tillfällen. Det första tillfället reducerades med 5 % av dygnshyran mellan 6 november 2017 till 15 december 2017. Den andra tillfället var april månad då hyran reducerades med 150 kr per lägenhet. Så det löftet har hållits.
    Johan