Hur många poäng ska man ha?

Hur många poäng måste man ha för att få en lägenhet hos er på Bodenbo?
Johannes

Kommentarer

  • Alla lediga lägenheter har sin egen kö. Svårt att säga beroende på vem som söker och hur många poäng dom har. Tyvärr är trycket stort på bostäder nu och därav blir intresset ännu högre på alla lediga lägenheter. I centrum krävs dock minst 2000 poäng vad vi kan se. Ibland kan turen komma till dom med lägre poäng för att dom med högre tackar nej, eller att vi säger nej pga olika skäl, tex, ekonomi , hyresskulder, referenser, störningar etc.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Vad händer om man får ett erbjudande från er om lägenhet och väljer att tacka nej? Hamnar man längst bak i kön då?
    Charlotte Unèe
  • Hej Charlotte!

    Nej!

    Du tappar dina poäng den dagen du skriver avtal på en lägenhet. Då skall du aktivera igång poängen igen. Det är viktigt att komma ihåg.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Kan man ge bort poäng? 😀
    Sandra Ingelund
  • Hej Sandra!

    Nej, man kan inte ge bort poäng, de är personliga.
    Helena Ombyggnadssamordnare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.