Hur många poäng behöver man för att ha chans till lägenhet?

Hej!

Jag har hört av några vänner att det krävs kring 1000 poäng för att ha chans att få tillgång till lägenhet hos er. Stämmer det eller har jag någon chans med mina 300?
N

Kommentarer

  • Hej N!

    Det är olika,beroende på hur många poäng alla som söker har. I första skedet är det poängen som styr, men ekonomi, referenser osv har också betydelse. 300 p kan räcka om man har tur.

    Lycka till!
    Helena Ombyggnadssamordnare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.