Hur många hål får man göra i en vägg?

Hittar ingen information om detta och nu ska vi tydligen betala för det?
Har haft uppe 1 hylla och 2 små hyllor på samma vägg.
Kanske man ska sätta någon gräns eller åtminstone informera hyresgästen om att man inte får göra hål i era väggar. Det är inga onormala hål. Vid normalt slitage ingår även att sätta upp inredning på väggarna, eller?
Om bara en vägg finns för det i detta rum, får jag inte använda den till det då?
Rebecka

Kommentarer

  • Hej!
    Några hål räknas som normalt slitage, en bedömning som bovärden är specialist på. Det är alltid en bedömningsfråga.
    Björn