Hur länge tar det tills visning efter erbjudande?

Hej, hur länge tar det innan man blir uppringd om visning efter man fått erbjudande om lägenhet, sista ansökningsdagen har gått och står först i kön till den?

Mvh

Kristoffer
Kristoffer Olsson

Kommentarer

  • Hej Kristoffer!

    Det är olika hur länge det tar och det pga vilken plats du har och hur många som går på visning i turordning och hur lång tid det tar att få en visning osv.
    Ser att Jakobsgatan som du fått erbjudande på, har idag den som var före dig tackat ja till.
    Ser också att du lagt intresse på två andra som inte gått ut än, så håll tummarna att du får erbjudande och att vi ringer dig?

    Lycka till!
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Hej, tack för bra svar.
    Fick meljl om att jag var etta på den det var därför jag väntade på visning.
    Mvh
    Kristoffer Olsson
  • Hej igen!

    Det är de fem första som får erbjudande och du var på tredje plats på den.
    Helena Ombyggnadssamordnare