Hej bodenbo

Hej jag heter beletse jag har registrerat lägenhet hos er 2019-5-2 hur många månader jag  ska vänta lägenhet och hur många  poäng
Beletse

Kommentarer

  • Hej Beletse,

    Frågan kan ha många svar. Det beror på vilken lägenhet du visat intresse för, var lägenheten är belägen och hur många andra som visat intresse för samma lägenhet. Söker du en stor lägenhet i Harads så behövs få poäng (1-600p), söker du en mindre lägenhet i centrala stan i ett hus med hiss (500-2500p).
    Johan
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.