Granne som stör, hur kan jag få hjälp?

Hur får jag hjälp om en granne stör?

Marica

Kommentarer

  • Prata gärna lugnt med dina grannar om att du blir störd. De kanske inte ens är medvetna om att de stör dig.
    0921-144 72 är telefonnumret till störningsjouren om störningar trots samtal fortsätter. Då åker störningsjouren ut och eventuellt bekräftar störningen. Vi måste få in bekräftade störningar för att vi ska kunna agera.
    På mina sidor går det också att göra en störningsanmälan via webben till Bodenbo.

    Anteckna varje gång du blivit störd så att det finns en klar bild över störningarnas omfattning. Skriv upp dag, tid och vad störningen består av.

    Hoppas att det löser sig.
    Helena Ombyggnadssamordnare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.