Glädje å lycka från barnen .

Jag måste bara få skriva och tacka för fotbollsmålen som vi har fått till Sergeantsgatan 8. Igår när barnen från kvarteret kom hem från skolan och såg dessa mål, deras glädje å lycka. Dom sprang mot målen och ropade ” vi har fått riktiga fotbollsmål ” . Jag var själv ute och vattnade blommorna och fick uppleva denna glädje från barnen. Helt underbart, tänk vad 2 fotbollsmål kan betyda mycket.
Susanne Larsson

Kommentarer

  • Hej Susanne!

    Det var roligt att höra. Ja, barn är verkligen naturliga. Härligt att de är tacksamma, det är en god egenskap.

    Tack för att Du delar med dig av den trevliga händelsen.
    Önskar dig en trevlig helg!
    Helena Ombyggnadssamordnare