Gå ur kön

Hej! Jag heter Herman och har inte längre något behov av att stå i kö hos er. Jag studerar just nu i Stockholm istället och bor här. Hur kan jag avsluta min köprenumeration?
Herman

Kommentarer

  • Hej Herman! Det kan du göra om du loggar in på din profil på www.bodenbo.se , om du skulle glömt dina inloggningsuppgifter så kan du kontakta oss, så hjälper vi dig.
    Björn