Förslag o köplats

Hej! Jag har tidigare fått förslag på lediga lägenheter, dessa utskick har slutat komma o jag undrar om det går att aktualisera?

Vilken köplats köplats har dessa år lett till?

Med vänlig hälsning, Carina

Carina Lindström

Kommentarer

  • Hej Carina!

    Du måste logga in var 6:e månad för att behålla dina poäng och din plats i kön. Vi skickar ut påminnelsemejl till den adress du har registrerat.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Carina
    Jag har inte fått påminnelse om detta. Hur gå vidare då jag hade lång kötid och aldrig tidigare behövt bekräfta att jag skulle stå kvar?

    Carina Lindström
  • Hej igen Carina!

    OM du har rätt mejladress hos oss ska påminnelserna komma dit, men skräpkorgen kan ju tyvärr en del hamna i. Du måste registrera dig och aktivera igång poängen igen. Läs gärna informationen som gäller på "hyresinformation" på hemsidan.
    Helena Ombyggnadssamordnare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.