Fler p-automater

Ni har ju avgiftsbelagt besöksparkeringarna och det är flera hundra meter från min port till p-automaten. Kommer ni att sätta upp fler automater vid parkeringarna?
Johan

Kommentarer

  • Hej Johan

    Vi planerar inte för att sätta upp fler automater i nuläget och tror att det antal som finns idag är tillräckligt. Alla som har en mobiltelefon har en p-automat med sig. Det är enkelt att betala med sms. Skyltar vid varje besöksparkering förklarar hur det går till. Smidigaste alternativet är dock att använda parkeringsappen. Följande film visar hur det går till.

    Hur funkar parkeringsappen!

    Ladda ner appen

    Vänligen

    Johan