Finns det någon plan att ta hand om,förbättra och modernisera balkongernagerna på drottningatan 6

Finns det någon plan för att förbättra balkongerna på Drottning gatan 6.Alla väder kommer in på balkongerna.
På baksidan finns liten altan.Går inte att nå pga snö med vädring och damma mattor
Anna-Lena Boström

Kommentarer

  • Hej Anna-Lena,

    Vi har inga planer idag att byta balkonger på Drottninggatan 6. Ditt förslag är intressant och självfallet genomförbart. Vi tar till oss av idén och skickar ut en fråga till er i huset för att kolla upp intresset.

    Vänligen
    Johan
  • Jättebra.Har svårt att tro att inte förbättrade och större  balkonger är bra.Även snyggt på  utsidan på huset med inglasning mot gågatan .Nu droppar / töar det på dom som passerar och även ned på varandras balkonger
    Anna-Lena Boström