Elektronisk tvättstugebokning

Hej! I huset där jag bor har det installerats elektronisk tvättstugebokning, som ska börja gälla från den 17/1 2022. Kommer vi att få information om hur denna bokning ska gå till, inloggningsuppgifter etc? Eller är det något vi ska ta reda på själv (i så fall hur?)? Vore ju bra om man snart kunde börja boka tvättider, den 17 januari är ju bara två veckor bort.
Linda

Kommentarer

  • Hej Linda! Ni kommer få information och inloggningsuppgifter när vi kommer ut till fastigheten, då visar vi hur det går till också 👍

    Gällande bokningen så kan det bli något glapp här och var när vi byter bokningssystem.
    Björn
  • Okej. Betyder det att vi kanske först kan börja boka tider elektroniskt nån gång efter den 17 januari? Alltså först när systemet har trätt i kraft?
    Linda
  • Systemet kommer vara igång några dagar innan ni får taggar. Hör av dig så kan vi lösa en tid när vi börjar närma oss den 17/1.
    Björn
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.