Ej fått köpoäng efter att jag skickat in anställningsbevis.

Hej jag söker boende i boden och ser att andra har fått 400 köpäng när de skickat in anställningsbevis i deras profil men jag har ej fått de och undrar om det är någonting jag missat
Axel Furberg

Kommentarer

  • Hej Axel.
    Du måste höra av dig till oss när du laddat upp anställningsbeviset och utdraget ur folkbokföringen, så vi kan titta på detta. Vi får inget meddelande om att uppladdningen är gjort.
    Maila oss på hyresarenden@bodenbo.se och uppge dina uppgifter så tittar vi på detta!
    Med vänlig hälsning
    Ann-Sofie Lund

Personuppgifter (frivilliga)

Meddelande skickas till din e-post när du fått svar på din fråga