Byte av lägenhet

Får man byta lägenhet med någon annan?

Janne

Kommentarer

  • Ja, det får man om man uppfyller villkoren , alltså ska den som byter till större ha ekonomi för det. Kreditupplysning görs därför. Om man byter mellan olika hyresvärdar, tas referenser från den andra hyresvärden. Vid hyresskulder görs ej bytet.

    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Hur går jag till väga för att byta lägenhet med någon annan?
    Elinor
  • Då gäller det att man ska hitta någon att byta med. Det finns en grupp på Facebook som heter "Lägenheter i Boden" som folk brukar skriva i. Kolla där!

    Andra alternativet är att söka med sina poäng på www.bodenbo.se

    Lycka till!
    Björn
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.