Bostadskö- mina sidor

Hej,
Vi har en förhoppning att våra pojkar ska hitta sig eget första under 2021.
Båda ska vara i er kö sedan en tid, men vi skulle vilja hjälpa dom med en översyn av mina sidor; har glömt bort inloggningen.

Mats Henriksson

Kommentarer

  • Hej Mats!

    Det går bra att logga in med bank-id, men användarnamn & löseord fungerar också. Ring oss, så hjälper vi Er, eftersom det är personligt, lämnar vi inte ut det här.
    Helena Ombyggnadssamordnare