Boende efter värnplikt

Hej! Jag gör värnplikt i Boden på A8 och skulle vilja skaffa ett boende i Boden efter muck. Jag och min flickvän hade tänkt flytta till Boden i slutet av maj/ början av juni och jag undrar om det finns någon fin lägenhet i närheten av regementet? Jag undrar även om det finns någon bindningstid till lägenheten?

MVH Emanuel Lönnback
Emanuel Lönnback

Kommentarer

  • Man skriver avtal, tillsvidare, och om Du säger upp den, då har du tre månaders uppsägningstid + påbörjad månad.
    Helena Ombyggnadssamordnare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.