Boende efter värnplikt

Hej! Jag gör värnplikt i Boden på A8 och skulle vilja skaffa ett boende i Boden efter muck. Jag och min flickvän hade tänkt flytta till Boden i slutet av maj/ början av juni och jag undrar om det finns någon fin lägenhet i närheten av regementet? Jag undrar även om det finns någon bindningstid till lägenheten?

Emanuel

Kommentarer

  • Hej Emanuel!

    Du får ladda ner anställningsbeviset så får du 500 extra poäng för det. Du söker på dina poäng. Det är omsättning på lägenheter och vi lägger ut på hemsidan när dem blivit uppsagda och förbesiktade. Ring oss ifall Du har fler funderingar.

    Helena Ombyggnadssamordnare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.