Besöksparkering

Jag kan inte längre komma åt att betala via Sms Park när jag som besökare ska parkera bakom Drottninggatan 47. Försökt med Easy park, men det går inte heller. Ni måste väl byta skylt då, det är ju fel info om fel parkeringsbolag samt fel parkeringszon. Vart ska jag parkera istället? Problem om jag får böter, lär ju inte räcka med min förklaring. Tacksam åtgärd snarast. Hälsningar Annelen Andersson
Ann besökare

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga. Dessa skyltar skall vara uppsatta på alla områden. Alla områden har dessutom samma zonkod så om man parkerar på olika områden under en och samma dag så blir det aldrig att det kostar mer än 30 kronor totalt. Vi kommer att kontrollera skylten bakom Drottninggatan 47 för att se att den är utbytt. Felet kan även vara att du har en gammal app installerad. Om du har en sådan så visar den att zonkoden finns i södra sverige och inte i Boden. Om så installera en ny version

    Vänligen
    Johan