bastu jakobsgatan

skulle man inte kunna   boka bastu på Jakobsgatan på samma  sätt som tvättstugan???
olle

Kommentarer

  • Hej Olle!

    Vi tittar på det och återkommer.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • hej har ni kommit fram till nåt??
    olle
  • Hej,

    Tyvärr har vi ingen bra lösning på Jakobsgatan. Att boka bastu på samma sätt som tvättstuga har vi mycket dåliga erfarenheter av. Det som behövs är att någon antingen en hyresgäst eller ännu bättre en Trivselgrupp (bestående av flera hyresgäster som tillsammans vill genomföra aktiviteter och utveckla kvarteret) sköter tidsbokning samt kontrollerar att städning sköts av de som använder bastun. Kanske du är en sådan hyresgäst som antingen själv eller tillsammans med andra vill ta ett sådant ansvar?

    Vänligen
    Johan
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.