Badkar.

Finns det någon möjlighet att få ett badkar installerat? Efter en bilolycka har min rygg och nacke gett upp ett badkar skulle lindra en del.
Christian Sundberg

Kommentarer

  • Hej Christian! Om det är standard med badkar i huset så ska det finnas i ditt källarförråd. Annars får man alltid köpa ett eget badkar och sätta in. Ring till oss så kan vi prata mer!
    Björn