Att jobba och inte få sova

Vi jobbar dagtid och tillåts ,helt enkelt, int att sova!!! Hur i H-Vete kan ni ta in en person som ni bakgrundkollar? Denne man, som nyss...NYSS, flyttat in ovanför oss är alkoholiserad ,förmodligen mentalt nedsatt funktion(med tanke på att jag VET vilka han är släkt med...Har varit lärare åt) och lever rövare nätterna igenom!!! Vi har fått ringa störningsjouren 2 ggr sen 1 månad!!! Vi vet EXAKT vilken tid han börjar leva om! Det är såååå tyst och lugnt fram till dess!!! Han har lyckats förnärma mig med okvädesord...trots jag inte sagt annat än att de inte bör ASKA över balkongräcket eftersom det blåser in på vår balkong. Jag erbjöd dessutom en burk åt honom. Vi kommer fortsätta ringa till SJ tills dess Ni tar tag i detta!!!

Helena Bäck Milic

Kommentarer

  • Hej Helena!
    Tack för informationen!
    Tråkigt att höra. SJ har varit dit och bekräftat en gång och en är obekräftad. Ja, fortsätt ring, så vi får bukt med detta. Jag ska ringa & prata med honom idag. Hoppas på att han tar till sig det han får förmedlat.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Har blivit lugnare,men han sitter ibland efter midnatt och tjoar på balkongen så barnen har svårt att sova.
    M
  • Hej igen!
    Tack för infon!
    Har ni ringt Störningsjouren när han tjoat mitt i natten?
    Kommer att ringa honom igen ..., men fortsätt ring SJ.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Vi ska väll inte behöva ringa störnings jouren,dygnet runt, nu får ni fixa detta för det börjar bli outhärdligt, å brandrisk han har moped säger han i lägenheten å storröker "bensin" å härjar från morgon till kväll. Han måste ju gå på något. Ta eran ansvar bodenbo.
    M
  • Hej M!

    Ursäkta sent svar. Har haft semester. Ja, för att vi ska kunna få störningarna bekräftade, då måste ni ringa störningsjouren. Ring  istället, eftersom i detta forum kan vi inte gå in på detaljer. Måste få veta mer, så ska vi åka och prata med grannen, så fort som möjligt, helst idag.
    Helena Ombyggnadssamordnare