Är d några djur som d är förbjudet att ha i era lägenheter?

Djur
Anna

Kommentarer

  • Nej vi har inga förbud mot att ha husdjur i en lägenhet. Du som hyresgäst har dock ett ansvar för den skada som husdjuret kan åsamka lägenheten och du har även ett ansvar för att husdjuret ej stör dina grannarna.

    När det gäller ormar och giftiga djur så är dessa bör du kontakta kommunen då dessa kräver tillstånd.
    Johan