Anställningsbevis

Jag har lagt in mitt anställningsbevis men det har inte blivit behandlat än och är i stort behov av lägenhet då jag flyttat hit för att jobba på I19.
Lisa

Kommentarer

  • Hej Lisa!

    Mejla oss på hyresarenden@bodenbo.se, så verifierar vi ditt anställningsbevis och lögger på de 500 poängen. Vet inte vad Du heter i efternamn och det behöver du inte skriva här i ett öppet forum. Vi får ingen uppdatering när anställningsbevis läggs upp, så det är bra om man mejlar oss, så fixar vi resten.
    Helena Ombyggnadssamordnare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.