Allmänna frågor om hyreslägenheterna

Jag har några funderingar, det här är första gången för mig jag söker lägenhet.

1. Varför finns det inte bilder på hur lägenheterna ser ut på insidan?

2. Finns det möbler i lägenheterna?
Jonas D Ch

Kommentarer

  • Hej Jonas!

    Tack för dina frågor.

    Vi fotar våra nyproducerade lägenheter. När det bor hyresgäster i dom så kan vi inte göra det. Om du blir etta på en lägenhet får du gå på visning innan du bestämmer dig.

    Nej, vi har inga möblerade hyresrätter.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Okej tack för svaret.

    Hur fungerar det ifall jag intresseanmäler mig på en lägenhet, ifall jag "vinner" kan jag ändå säga nej perioden innan inflyttningsdatumet?
    Jonas D Ch
  • Jo, du kan alltid tacka nej. Men om du skriver kontrakt och sen ångrar dig så har man en uppsägningstid på 3 månader.

    Björn
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.