Allmän parkering

Parkerings biljettapparat är borta  är det gratis att parkera?
Ulf boberg

Kommentarer

  • Hej Ulf

    Jag vet inte var du bor någonstans men du kan alltid ringa in till oss på 0921-578 80 om du vill veta mer.

    Alla våra "besöksparkeringar" är betalparkeringar så det ska sitta en områdesskylt när man svänger in på bostadsområdet alternativt då man svänger in på parkeringsytan.

    Vi har avtal med Aimo Park som ronderar på våra områden.

    Ha en fin dag!
    Frida Isaksson

Personuppgifter (frivilliga)

Meddelande skickas till din e-post när du fått svar på din fråga